להצעות מחיר חייגו עכשיו!

השכרת קראוון בכנרת

קרוואנים בכנרת לחופשה חלומית 

השכרת קרוואנים בכנרת היא דרך מצוינת לבלות בחופשה בטבע עם המשפחה והחברים. אם אתם מתכננים לטייל באזור הכנרת, כדאי לכם לשקול להשכיר קרוואן. זוהי חוויה חד פעמית שלא תשכח אצלכם בזיכרון ותעניק לכם חוויה מהנה ושונה ממה שהכרתם עד כה.

הכנרת היא אגם המים המתוקים הגדול הנמצא בצפון מזרח ישראל, זהו יעד תיירותי מרכזי במיוחד בחודשי הקיץ החמים. המים של האגם אינם מלוחים והוא ידוע בחופים ובאתרי הנופש היפים סביבו. באזור שמסביב לכנרת יש אתרים היסטוריים מרהיבים לראות בעלי היסטוריה עשירה עוד מימי התנ"ך. הכנרת היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. אחד האגמים העתיקים בעולם והוא קיים כבר יותר מ-2000 שנה.

השכרת קרוואנים בכנרת מציעה שהות משתלמת ונוחה למשפחות, קבוצות חברים וזוגות. יעל קרוואנים מציעה עבורכם מגוון רחב של קרוואנים בגדלים שונים, בהתאם לסוג החופשה אותה תכננתם. הקראוונים שלנו מצוידים בשלל ריהוט וחפצים הדרושים לכם בטיולים, כמו מטבחון, מיזוג אוויר, חימום, טלוויזיה, מקרר וכו'. השכרת קרוואנים בכנרת ניתנת להשכרה בכל ימות השנה בתעריפים נוחים ושונים בהתאם לגודל הקראוון.

יתרונות בהשכרת קרוואנים בכנרת

יעל קרוואנים מאפשרת יתרונות רבים להשכרת קרוואן בצפון ובכנרת. היתרון הראשון והבולט ביותר של השכרת קרוואנים בכנרת הוא להנות מהנוף היפה ולחוות חוויה אותנטית של שינה בטבע מול חופי הכנרת, אך כל זאת במקום בטוח, נוח ושיתאים לכל בני המשפחה. בנוסף לכך, זוהי דרך מצוינת להנות מהאזור ולראות מקומות רבים ושונים. אצלנו ביעל קראוונים עלות השכרת הקרוואן נמוכה בהרבה מאשר שהייה בבתי מלון או אכסניות, כך שהיא מושלמת לבעלי תקציב נמוך, אך זה לא גורע מהפינוק ומהנוחות שהקראוון מציע לכם- הקרוואנים נוחים ויש הרבה מקום לבישול לארוחות מזינות ובריאות, מיזוג וכמובן אמבטיה גדולה ויוקרתית. כמו כן, ישנן פעילויות רבות שניתן לעשות עם חברים או משפחה, כגון טיולים רגליים, שחייה, דיג, רכיבה על אופניים ועוד כשיש לכם תמיד קראוון נוח וחמים לחזור אליו.

היתרון השני הוא האפשרות של המבקרים להתרחק מהשבילים ולהימנע מהמוני תיירים הנוהרים למקומות אלה. השכרת קראוונים בים על הכנרת מציעה למבקרים מגוון הזדמנויות לחקור את פלא הטבע המפורסם ביותר בישראל. גם אתם לא חובבי קמפינגים גדולים, אתם תוכלו להנות מטיול כזה בטבע כשיש לכם קראוון מפנק לחזור אליו.

חופשת קראוונים בחום של הכנרת

בישראל ישנם כמות גדולה של אזורי טיול, הכנרת היא יעד אהוב ביותר לחופשה, גם על-ידי ישראלים רבים וגם על-ידי תיירים. היא מוקד עלייה לרגל במיוחד בחודשי הקיץ החמים בהם משפחות רבות, קבוצות חברים וגם זוגות אוהבים אוהבים להגיע ולנפוש בה.

עם הקראוונים שלנו תוכלו להנות מהאווירה בכנרת, מהחוף שלה וממזג האוויר שלה ועדיין לישון במקום שמור, נוח ונעים. שילוב של חופשה אותנטית וגם מקום נוח לישון בו עם אבזור עשיר לשדרוג החופשה להנאת כל המשפחה והחברים.

איך לבחור את הקרוואן המתאים לנו ביותר?

קרוואנים להשכרה יכולה להיות מתנה נהדרת שתעניקו לבן/בת הזוג שלכם, לעצמכם או למשפחה שלכם. תוכלו להוציא את כולם לטייל וליהנות מהיתרונות הרבים של קרוואנים מאובזרים ומיוחדים שיגיעו אתכם מיעד אחד לאחר ויאפשרו לכם לטייל בכל רחבי הארץ. חשוב לדעת כי ישנם קרוואנים מסוגים שונים המושפעים מהגודל, המשקל שהם יכולים לשאת, האבזור הפנימי ואפילו משפיעים על מחיר ההשכרה של הקרוואן. אלו כמה פרמטרים שאתם רוצים לקחת בחשבון בבחירת הקרוואן המתאים לכם ביותר:

  • גודל הקרוואן – הדבר הראשון שתרצו לבדוק הוא את גודל הקרוואן וההתאמה שלו לצרכים שלכם. כך למשל ייתכן ואדם היוצא לטייל לבדו ברחבי הארץ או רוצה להתנתק לזמן קצר מכולם ולנפוש או לטייל לבד יכול להסתפק בקרוואן קטן יותר, מה שישפיע גם על המחיר שלו. זוגות ובוודאי משפחות עם ילדים יצטרכו קרוואן גדול יותר.
  • התאמה לרכב שלכם – כדי לנסוע עם הקרוואן ברחבי הארץ תצטרכו לחבר אותו לרכב שלכם ולכן חשוב לבדוק את ההתאמה של הקרוואן לרכב שלכם ולמשקל שהוא יכול לשאת. 
  • אבזור פנימי – כל קרוואן עשוי להיות מאובזר בצורה שונה. בשני קרוואנים למשל תוכלו למצוא מטבחים רק שבאחד מהם המטבח גדול ומאובזר יותר מהשני, כולל יותר יחידות בישול, יחידות אחסון, כלים, נקודות חשמל ועוד. בדקו גם את נקודות החשמל בקרון, כמה מרווחת המקלחת, האם אתם זקוקים לאמבטיה או מקלחת עמידה, כמה השירותים מרווחים ונעימים ועוד. האם יש מיזוג? באיזו עוצמה? ועוד.
  • מחיר – בדקו את המחיר של השכרת הקרוואן ובדקו עם החברה המשכירה כיצד הוא מושפע. ייתכן והשכרת הקרוואן ליותר ימים תוזיל את העלות ללילה (בדרך כלל זה כך) ומה כלול במחיר. 

כמה עולה לנו קרוואן להשכרה לכנרת?

העלות של הקרוואן עשויה להשתנות בהתאם לפרמטרים השונים. כך למעשה קרוואן זוגי להשכרה עולה במחיר ממוצע של בין 700 ל-900 ₪ לילה בהתאם לגודל, האבזור וכמות לילות ההשכרה. לעתים ניתן להגיע לדיל טוב ממחיר זה ועל כך ניתן ליצור קשר עמנו ביעל קרוואנים ונשמח לבדוק אפשרות זו עבורכם. קחו בחשבון כי קרוואנים מפוארים יותר אף עשויים לעלות יותר בהתאם.

לנפוש בכנרת ולהרגיש בבית:

הכנרת היא מקום נפלא לנפוש בו לפחות כמה ימים של שקט ונחת ממרוץ החיים הקדחתני. כעת לא צריך בהכרח לשכור חדר במלון או להיות מחויבים לכמות ימים מסוימת וכי תוכלו לשכור קרוואנים בהתאם לרצונכם ולצרכים שלכם, לבחור את הקרוואן המתאים לכם וליהנות מנופש בכנרת שמרגיש כמו בבית – רק עם כל השקט שמסביב!

טיפים חשובים להשכרת קרוואן לנופש בכינרת:

  • השכירו את הקרוואן שאתם צריכים מבחינת גודל ואבזור כדי לחסוך בעלויות מיותרות.
  • השכרה ליותר ימים תוזיל את העלות ללילה.
  • הכינו רשימה של הדברים החשובים לכם ביותר בקרוואן, קראו את הרשימה לצוות המקצועי המטפל בהזמנה שלכם שיתאים לכם את הקרוואן המתאים לכם ביותר מבחינת אבזור והתאמה לצרכים שלכם.

חופשה לכנרת עושים רק עם יעל קראוונים!

האזינו לתוכן

שאלות ותשובות השכרת קראונים

נכנסים לאתר שלנו ויוצרים איתנו קשר מגוון דרכים, בטלפון ובמייל או בווצאפ ואנחנו כבר נדאג לחופשה הבאה שלכם. 

המחיר של השכרת קראוון  בכנרת משנה בין קראוון לקראון. המחיר משתנה בהתאם לכמות הימים שתרצו להשכיר ולגודל הקראוון. למידע נוסף על מחירים היכנסו לאתר שלנו.

אצל יעל קראוונים תוכלו למצוא קראוונים בגדלים שונים, קראוונים המתאימים ליחידים, לזוגות ולמשפחות מרובות ילדים.

לכל קראוון יש את הייחודיות שלו, כל קראוון מאובזר בסטנדר שונה יש לנו קראוונים בסיסיים ועד קראוונים מפוארים בנוסף כל קראוון מתאים לכמות שונה של אנשים.

5/5 - (11 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
עוד בנושא
תוכן העניינים
דברו איתנו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.