להצעות מחיר חייגו עכשיו!

קרוואנים בים המלח

מידע על קרוואנים בים המלח

חופשת קרוואנים בים המלח היא דרך מצוינת ולא שגרתית לנפוש בדרום הארץ. ים המלח הוא איזור אהוב במיוחד על משפחות ישראליות ומדי שנה פוקדים את המקום עשרות אלפי מבקרים.

ים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם והוא מושך אליו גם אין ספור תיירים ממדינות שונות. החוף הרחב והיפה שלו, הנוף המרהיב והמדברי וכמובן המים המלוחים הם שגורמים למקום להיות כה מיוחד ופופולרי שתמיד מושך אליו עוד ועוד אנשים.

תוכלו לעשות במהלך החופשה בים המלח טיול ג׳יפים, טיול ריינג׳רים, טיול גמלים, להנות ממי הים המלוחים עם הסגולות שלהם לעור וגם למרוח את בוץ ים המלח הטבע עליכם. אלה דברים שרוב הנופשים מכירים, אבל הם אף-פעם לא נמאסים ותמיד מספקים רגעי אושר, הנאה ונחת.

חופשה על החוף עם נוחות של בית מלון

עם כל האהבה לים המלח ולחופשה מהסוג הזה, אנשים רבים דווקא מחפשים לשנות ולשדרג את השהייה עצמה באיזור עם השכרת קראוונים בים המלח. חופשה בבית מלון רועש והומה אדם נראית רחוק מהשקט ומהשלווה שחיפשתם בנופש שלכם. זאת לא החופשה שחיפשתם וכאן בדיוק מגיע המקום של נופש בקרוואנים.

חופשת עם השכרת קרוואנים בים המלח תספק לכם חופשה על החוף עם נוחות של בית מלון. בדיוק אותה חופשה רגועה, שלווה ומנותקת שתכננם לעצמכם, אבל בלי כל הרעש, ההמולה והצפיפות שיש בבתי המלון עם אין ספור האורחים שיש בהם, עם זאת החופשה שלכם בחיק הטבע לא אמורה להיות על רגל אחת ובדיוק את זה חופשת הקרוואנים באה לפתור- חופשה אמיתית בטבע עם נוחות שהייה, שינה, בישול והגיינה בדיוק כמו בבית מלון. קרוואן להשכרה הוא מעין בית מלון נייד והוא יכול לספק את כל הצרכים שלכם לחופשה מושלמת ואף מעבר.

הקרוואן גדול ומרווח, יש בו חדר שינה עם מיטה מפנקת, מטבח עם כל האבזור הדרוש להכנת אוכל איכותי לנופש, מקלחת מסודרת שלא תתן לכם לחפש פתרונות לא נוחים בטבע, מקומות אחסון רבים וכדומה. כך תוכלו להנות מהטבע כמו שהוא ובאותו זמן להנות מתנאי חופשה ברמה גבוהה מאוד.

איזה קרוואן כדאי לשכור לחופשה בים המלח?

סוג הקרוואן שכדאי לשכור בדרום לחופשה בים המלח משתנה לסוג החופשה שאתם מתכננים ולמספר האנשים שאתם. לחברת יעל קרוואנים יש המון סוגי קרוואנים שונים להציע, החל מקרוואן קטן, קרוואן גדול, קרוואן משפחתי וגם קרוואן יוקרתי עם שלל שדרוגים לחופשה חלומית. הקרוואן אמור לשרת את הנופשים בו, להתאים לסגנון החופשה שלכם וכמובן להתאים לתקציב שלכם.

כנסו לאתר שלנו וקראו על שלל הקרוואנים המוצעים של יעל קרוואנים, כדי שתדעו מה הקרוואן המתאים לכם לחופשה מושלמת בים המלח.

האזינו לתוכן

5/5 - (19 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
עוד בנושא
תוכן העניינים
דברו איתנו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.