להצעות מחיר חייגו עכשיו!

השכרת קרוואן לחודש

קראוון להשכרה חודשית

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים, בעיקר משפחות, שמחליטות לקחת השכרת קראוון לחודש לפסק זמן ממרוץ החיים האינטנסיבי ולהתפנק בחופשה ארוכה ומפנקת של לא פחות מחודש ימים. חופשה כזאת מתאימה לכל אחד שרוצה לקחת זמן לעצמו ולהתנתק מהשגרה, אבל היא נפוצה בדרך-כלל בקרב אנשים עם משפחות שהשגרה והעבודה שוחקות אותם והם רוצים נטו זמן איכות עם המשפחה.

אצלנו ביעל קרוואנים השכרת קרוואן לחודש היא נפוצה ומבוקשת מאוד. היא פתרון מושלם עבור אנשים כאלה והיא דבר מומלץ לאנשים רבים- החל מכאלה שרוצים זמן איכות עם עצמם ולהתבודד בטיול כזה, תיירים שמגיעים לארץ ונלהבים לראות כל חלק וחלק ממנה וכמובן וכמובן גם השכרת קראוונים משפחות שרוצים לבלות זמן איכות עם משפחתכם, כל זאת מבלי להתפשר על נוחות, על איכות ועל חופשה ברמה הגבוהה ביותר שיש.

השכרת קרוואן- מתאים לטיול ארוך בן חודש ימים

טיול בן חודש הוא לא טיול קצר והוא לא שגרתי מבחינת זמן וגם לא מבחינת הדרך שבה הנופשים עורכים את החופשה שלהם. טיול כזה הוא סוג של סובב ישראל וכמובן שהנופשים בו לא ישארו במקום אחד במשך כל החופשה שלהם, אלא יעברו ממקום למקום, יחנו במקומות שונים ויהנו מכל המקומות והנופים שארצנו היפה התברכה בהם.

הקרוואן הוא ממש בית שנגרר עם וו על-ידי הרכב שלכם ואיתו תוכלו לנדוד ממקום למקום בנוחות ובקלות לכל יעד שתרצו להגיע אליו. לא משנה לאיזה מקום תרצו להגיע, תוכלו להגיע אליו בראש שקט מבלי לדאוג איפה לישון ואיך להסתדר מבחינת נוחות והיגינה- תהנו מהיופי ומהשלווה של הטבע בידיעה שמחכה לכם קרוואן נוח, חמים ומפנק בכל רגע נתון לחזור אליו לנוחות מירבית בסיום הבילוי. למידע נוסף על אזורי טיול נוספים אפשר לבדוק באתר רשות הטבע והגנים

השכרת קרוואן לחודש- בית נייד

השכרת קרוואן לחודש הוא דבר מושלם לסוג כזה של נופש- טיול ארוך בן חודש ימים מצריך מכם וממשפחתכם התארגנות רבה מבחינת ציוד, בגדים ומוצרים אישיים. השכרת קרוואן ללילה או לחודש תחסוך לכם התרוצצויות עם מזוודות ועם אין ספור תיקים מיעד ליעד. תוכלו להגיע לכל מקום ולכל יעד שתרצו מבלי לדאוג לארוז בכל פעם מחדש את כל הציוד שלכם, לפרוק אותו ביעד החדש ולשמור עליו סגור בתיקים. כל הציוד שלכם יהיה אתכם בכל רגע נתון, סגור או פתוח מבלי לדאוג. הקרוואן נמצא תמיד אתכם ובעזרת תאי האחסון הגדולים שלו תוכלו לאפסן כל דבר שרק תרצו. מלבד התאים האלה, הקרוואן כולל כמובן את כל הציוד והטכנולוגיה הנדרשת לפינוק מקסימלי, ממש כמו בבית- מיטות, מקלחת ושירותים, מטבחון עם כל הציוד הנדרש, טלוויזיות, פינת ישיבה גדולה ומרווחת, מיזוג אוויר, חיבור לאינטרנט, חשמל ומים הכלולים במחיר השכרת הקרוואן ועוד. כל מה שנשאר לכם הוא להביא את הציוד האישי האהוב עליכם ולבחור יעדים נחשקים לטיול.

השכרת קרוואן לחודש היא הפתרון המושלם לטיול חוצה ישראל. הזמן הרב לנקות את הראש מהשגרה השוחקת לבד או יחד עם המשפחה בחיק הטבע ברחבי ארצנו מעולם לא נראתה איכותית וברמה גבוהה כל-כך. תוכלו להנות מהטבע, מהמים ומהירוק המדהים שיש ברחבי ארצנו וזאת מבלי להתפשר על מקום חמים ונוח לישון בו, להתקלח בו ולשהות בו בפינוק מירב.

מתכננים טיול ארוך בן חודש בארץ? יעל קרוואנים הוא הכתובת עבורכם לטיול מושלם ומפנק.

האזינו לתוכן

5/5 - (23 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
עוד בנושא
תוכן העניינים
דברו איתנו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.