להצעות מחיר חייגו עכשיו!

השכרת קרוואן למשפחה

השכרת קרוואן למשפחות

חולמים על טיול ביחד עם כל המשפחה בקרוואן? מחפשים השכרת קרוואן למשפחה? הגעתם למקום הנכון. יעל קרוואנים מאפשרת לכם לצאת מחוץ לגבולות הבית עם כל המשפחה ונותנת לכם פסק זמן משגרת החיים ביחד כמשפחה. אצלנו ביעל קראוונים אנו מציעים קראוונים בשלל גדלים ובמגוון סוגים, ביניהם קראוונים גדולים שמתאימים במיוחד לטיולי משפחות. משפחה אחת יכולה לשכור קראוון אחד גדול.

השכרת קראוון מבטיחה לכם חופשה משפחתית ברמה גבוהה מאוד בלי להתפשר על הנוחות שלכם. תוכלו להנות מנפלאות הטבע, אך מבלי להתפשר על שינה במקום סגור, נוח ובטוח בקיץ או בחורף.

להציע למשפחות טיול שונה

השכרת קראוון לחופשה יכולה בעצם להציע למשפחה טיול שונה. זה דבר חשוב מאוד שאנשים רבים מחפשים- לגוון את הטיולים שלהם, לחוות ולהרגיש משהו מעט שונה ולא כמו טיול שחוזר על עצמו רק במקום אחר בארץ.

טיול בקראוון יבטיח לכם להנות מהטבע ומהאיזור אליו בחרתם לנסוע, כמו הכנרת, מקום מדברי, נחל יהודה, מצפה רמון, נחלים שונים וכדומה, אך כל זאת מבלי לוותר על הלוקסוס שהקראוונים המפוארים שלנו יכולים להציע לכם.

הקראוון יעניק לכם מקום חמים, נוח ובטוח לשהות בו לאורך כל הטיול שלכם, אך עם זאת לא יגביל אתכם, להפך- תוכלו להגיע איתו לכל מקום ולכל יעד שתרצו ולעגון איתו בכל פעם בתחנה שונה. טיול כזה יספק לכם גיוון רב עם יעדים רבים ושונים, נופים מגוונים וכמובן חווית נסיעה עם כל המשפחה שהיא טיול בפני עצמו.

טיול קראוונים בישראל הוא מעט שונה מדברים שאתם מכירים והוא יספק לכם חוויה נוספת לאוסף הטיולים שלכם וכמובן להכרת הארץ היפה שלנו.

הורים רבים חוששים שהילדים שלהם לא יחוו את נפלאות הטבע ולא יהנו ממה שיש לנופים בארצנו להציע, אלא ישהו במלון כל היום. מנגד, אותם הורים חוששים שילדיהם לא ישנו במקום נוח ובתנאים ראויים. טיול בקראוון משפחתי של יעל קראוונים יספק לכם את ההזדמנות להנות מנפלאות הטבע ועדיין לישון במקום נוח עם חדר שינה גדול, אמבטיה מפוארת ואפילו סלון וטלוויזיה.

השכרת קראוון למשפחה לחוויה יוצאת דופן

אצלנו בחברת יעל קראוונים תוכלו למצוא שלל קראוונים בגדלים שונים שמתאימים לטיולים מסוגים שונים. קראוון קטן, קראוון זוגי, קראוון גדול ועוד. בנוסף, תוכלו לבחור בין סוגי הקראוונים שלנו בהתאם לסוג החופשה שלכם וכמובן לתקציב שיש לכם. קראוון בסיסי עם חדר שינה, אמבטיה ומטבח, קראוון גדול יותר עם סלון בנוסף או קראוון מפואר עם כל השידרוגים והתוספות המפנקים.

המחירים של הקראוונים משתנים בהתאם לגודל שלהם ולסוג שלהם וכולם כוללים במחיר גם חשמל, מים וכיסוי ביטוחי למקרה שיקרה משהו בזמן הטיול.

סוג הקראוון צריך להתאים לסוג הטיול שאתם מתכננים, למספר הימים שאתם שוהים בכל איזור וכמובן למספר האנשים שיוצאים לטיול. בתכנון של טיול משפחתי אנחנו מציעים לקחת את הקראוון הגדול והמפואר של יעל קראוונים שיש בו מקום עד לשישה אנשים. קראוון גדול ומרווח שיכיל את כל בני המשפחה וגם יתן את המרחב ואת הפרטיות בין כל חדר וחדר.

מתכננים חופשה משפחתית ברחבי הארץ? רוצים לחוות טיול שונה, מיוחד ומגבש?

ֿפנו עוד היום אלינו לחברת יעל קראוונים, בחרו את הקראוון שמתאים לכם וצאו לטיול משפחתי מיוחד במינו ברחבי הארץ.

האזינו לתוכן

4.9/5 - (17 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
עוד בנושא
תוכן העניינים
דברו איתנו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.