להצעות מחיר חייגו עכשיו!

קרוואנים נגררים להשכרה

קרוואנים נגררים להשכרה לחוויות יוצאות דופן

קרוואנים נגררים להשכרה הם דרך נוחה לצאת לטיול מיוחד ולא שגרתי עם המשפחה או עם חברים. קרוואן נגרר למעשה מתחבר בעזרת וו אל כלי הרכב שלך וכך אפשר להעביר אותו ממקום למקום בקלות ובלי מאמץ. בכך אתם מעתיקים את החופשה החלומית שלכם לכל מקום שתרצו ברחבי הארץ מבלי לעשות שום דבר מיוחד, רק לנסוע ליעד הבא שבחרתם.

קרוואנים נגררים, בדיוק כמו כל קרוואן מפואר אחר, הם סוג של בית נייד עם חדר שינה אחד או יותר, סלון, מקלחת ואפילו מטבח. אתם כבר לא צריכים לבזבז כסף מיותר על בתי מלון בטיול שמתוכנן להיות כולו בחיק הטבע. מנגד, אין לכם סיבה לישון בשק שינה ובתנאים לא נוחים. קרוואן נגרר הוא הפתרון המושלם למי שרוצה להנות מטיול בטבע, להרגיש את החוויה המיוחדת הזאת ועדיין להכין אוכל, להתקלח ולישון בתנאים נוחים.

למה לבחור בקרוואנים נגררים?

קרוואנים נגררים להשכרה יובילו אתכם לכל יעד שתחשקו בו. הם יוצבו במקום וישמשו כמקום מגורים בתנאים נוחים בתוך כל הטבע היפיפה. קרוואנים נגררים דומים מאוד לכל קרוואן אחר, אבל הם זולים יותר למי שרוצה לחסוך עלויות או מתכנן טיול עם הוצאות לא גדולות מדי. הקרוואן נגרר בעזרת הרכב הפרטי שלכם, במידה ואפשר לחבר לו וו גרירה כמו מרבית הרכבים ובכך חוסך לכם הוצאות של קרוואן מסוג אחר.

הקרוואנים הנגררים נפוצים מאוד גם במהלך אירועים גדולים כמו פסטיבלי מוסיקה, מסיבות טבע או אירועי ספורט שבהם יש אנשים רבים שזקוקים למקומות לינה נוחים וזמינים.

קרוואנים זוגיים נגררים הופכים להיות יותר ויותר פופולריים בארץ. כמו בארצות הברית ובקנדה, בהן הקרוואן הפך כדרך קבע נגרר עם הרכב הפרטי במהלך חודשי הקיץ ובסופי שבוע של חגים, גם כאן בארץ הטרנד הזה הולך וגובר עם עוד ועוד אנשים שמשתמשים בקרוואן נגרר לאין ספור מטרות.

קרוואנים נגררים של חברת יעל קרוואנים

בחברת יעל קרוואנים תוכלו למצוא מגוון רחב של קרוואנים, ביניהם כמובן קרוואנים נגררים להשכרה. הקרוואנים האלה, בדומה לשאר הקרוואנים שלנו, מגיעים בשלל גדלים וסוגים- קרוואנים נגררים קטנים, קרוואנים נגררים גדולים, קרוואנים נגררים מפוארים ועוד. הכול בהתאם לטיול אותו אתם מתכננים וכמובן לפי הבחירה וההעדפה שלכם.

מתכננים טיול משפחתי או טיול עם החברים? מחפשים אחר קראוון למשפחה? רוצים לעשות טיול חוצה ישראל ברמה גבוהה? עושים פסטיבל טבע ורוצים מקומות לינה מושלמים? צרו עוד היום קשר עם חברת יעל קרוואנים ונמליץ לכם על קרוואנים נגררים להשכרה שיתאימו בדיוק לטיול שלכם.

מתי נרצה להשכיר קרוואנים?

אם אתם תכננים חופשה משפחתית נהדרת ברחבי הארץ, רוצים לנתק את עצמכם מהיום יום הלחוץ שלכם ולנקות את הראש או אולי טיול רומנטי על גלגלים – כל אלה יהיו אופציה נהדרת להשכרה של קרוואן מתאים. השכרת קרוואנים הוא הפתרון המושלם לכל מי שרוצה לטייל בארץ, לחסוך את העלויות של בתי מלון או אי הנוחות של אכסניות למיניהן ולישון בשטח רק בקרוואן מסודר, מקורה, עם כל מה שצריך להרגיש בבית: שירותים, מקלחת ועוד. כך תוכלו לחוות את הטבע מצד אחד אך לשמור על הנוחות של בית מלון או הבית מצד שני ולהרגיש בטוחים ונינוחים יותר.

איך לבחור את הקרוואן המתאים לנו ביותר?

  • גודל הקרוואן – כאשר אנו באים לבחון את גודל הקרוואן אנו רוצים לבחון 2 דברים עיקריים: האם גודל הקרוואן מתאים להרכב האנשים המשתמשים בו? והאם הוא מספיק מרווח ונעים לנו. קרוואן זוגי יהיה קטן יותר מקרוואן משפחתי בדרך כלל. אולם אם זוג ירצה קרוואן מרווח ונעים יותר ייתכן והוא ייקח קרוואן גדול יותר.
  • אבזור וריהוט – לכל קרוואן עשוי להיות ריהוט ואבזור שונה. כאמור, בקרוואן אחד יכולה להיות מקלחת בעמידה ובקרוואן אחרת אמבטיה עם ג'קוזי מפנק. בקרוואן אחד יהיו יותר שטחי אחסון מקרוואן אחר ואילו חלק מהקרוואנים יהיו עם מטבח מושקע ומיטה נפתחת או להיפך. 
  • רמת יוקרה – מי שרגיל לחיות באורח חיים ברמה גבוהה או רוצה להתפנק על טיול VIP ברמה הגבוהה ביותר עם קרוואן מפואר ויוקרתי יוכל בהחלט לעשות זאת וליהנות מריהוט, אבזור ועיצוב יוקרתי ומיוחד.
  • זמן השכרה – ודאו עמנו ביעל קרוואנים את זמני ההשכרה האפשריים לכל סוג קרוואן ואת העלויות הכרוכות בהשכרה. אנו נעשה כל מאמץ להתאים את הקרוואן, המחיר והאבזור לצרכים שלכם.

האזינו לתוכן

שאלות ותשובות קראוונים נגררים להשכרה

יש אפשרות להתקין וו גרירה בעלות ממוצעת של 1600₪ או לחילופין להשכיר בנוסף רכב.

תלוי בגודל והמשקל של הקראוון, אפשר לגרור את הקראוונים כמעט עם כל רכב אשר יש לו וו גרירה תקין המאושר ע״י משרד התחברה.

בטח, אין שום מניעה להסיע ילדים ותינוקות בפרט. 

מומלץ להזמין מראש ולא לחכות לרגע האחרון, מומלץ להזמין את הקראון כמה שבועות מראש.

4.9/5 - (20 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
עוד בנושא
תוכן העניינים
דברו איתנו
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.