להצעות מחיר חייגו עכשיו!

איך בודקים כושר גרירה לרכב בשביל גרירת קרוואן?

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות מרשימה בענף הקרוואנים הנגררים. אנשים רבים בכל רחבי הארץ דואגים לאישורים הנדרשים, להתקן וו גרירה מתאים ברכב שלהם ומפעם לפעם שוכרים קרוואן עמו הם יוצאים לטייל עם בני/בנות הזוג והילדים ברחבי הארץ, בדרך כלל בחודשי הקיץ בהם מזג האוויר נהדר לטיולים. אצלנו באתר יעל קרוואנים תוכלו להשכיר קרוואנים במגוון סוגים, מקרוואנים צנועים לזוגות ועד קרוואנים מפוארים

השכרת קרוואנים לצורך טיול ברחבי הארץ:

כל אחד זקוק לחופש והתאווררות מפעם לפעם. אם איננו יכולים להטעין את האנרגיות והמצברים שלנו איך נוכל להעניק אנרגיות ולעשות טוב עבור אחרים? ובכן השכרת קרוואנים ויציאה לטיול אישי, זוגי או משפחתי ברחבי הארץ היא דרך נהדרת לעשות זאת. תוכלו לבלות זמן איכות עם עצמכם או יקיריכם, להרוויח זיכרונות יקרים מפז, לרוות נחת ולהטעין את האנרגיות שלכם. אנו נשמח לעזור לכם לבחור את הקרוואן המתאים לכם ביותר ולספק לכם קרוואן נהדר לטיול שלכם.

כדי להניע קרוואן ברחבי הארץ תצטרכו היתר מתאים ולבדוק את כושר הגרירה של הרכב שלכם:

רגע לפני שתחפשו קרוואנים נגררים להשכרה חשוב יהיה לדאוג לרישיון המתאים, לאישורים הנדרשים ולבדוק את כושר הגרירה של הרכב שלכם. קרוואן או כל נגרר אחר בעל משקל גבוה מזה המותר בחוק לא יוכל לעלות על הכביש. את כושר הגרירה של הרכב שלכם תוכלו לבדוק על פי תקנות משרד התחבורה. באתר של משרד התחבורה תוכלו לבדוק בהתאם לסוג הרכב שלכם את כושר הגרירה שלו. אלה מופיעים גם ברישיון הרכב שלכם. 

השגת האישורים תתבצע על ידי פניה למשרד הרישוי. לאחר מכן תצטרכו לבצע את ההזמנה של וו וכף הגרירה ברכב ובנגרר ולהציג את האישורים הנדרשים, כמו גם את רישיון הנגרר עם פרטיו. לאחר שהכול יעמוד בתקנים הנדרשים משרד הרישוי ינפיק לכם רישיון חדש ובו יהיה כתוב גם את אישור הגרירה וכושר הגרירה המקסימלי המותר. לבסוף חשוב יהיה לזכור לעשות גם טסט וביטוח לקרוואן. כמובן שאם תשכירו מאיתנו ביעל קרוואנים נגררים לטיול שלכם, אנו נדאג להפקיד בידכם קרוואן עם טסט וביטוח בתוקף.

טריק קטן באמצעותו תוכלו לבדוק את משקל הקרוואן המקסימלי שיכול הרכב לגרור:

בתווית היצרן של הרכב (הנמצאת בדרך כלל מתחת למכסה המנוע או באחד ממשקופי הדלתות הקדמיות ברכב) תוכלו לבדוק את המשקל של הרכב (GVW) והמשקל המרבי שלו עם נגרר (GTW). כל מה שאתם צריכים לעשות הוא חישוב פשוט של המשקל הכולל של הרכב עם הנגרר פחות המשקל של הרכב ותקבלו את כושר הגרירה המקסימלי של הרכב על פי הוראות היצרן. כמובן שזה לא מספיק לדעת את כושר הגרירה וכי צריך לדאוג גם לאישורים הנדרשים.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.