להצעות מחיר חייגו עכשיו!

חופשה בסטייל: טיול בקרוואן לחופשה יוצאת דופן

דמיינו לעצמכם שאתם לוקחים את המשפחה לטיול ברחבי הארץ, בזמן שנוח לכם, בכיף שלכם, בלי מחויבות ובלי חפירות. בין אם אתם רוצים לנצל חופשה מהעבודה, את החופש הגדול של הילדים או פשוט לקחת כמה ימים של חופשה מהכול ולבלות זמן איכות משפחתי על רקע הנופים המופלאים של ארץ ישראל היפה – תוכלו להגיע אלינו ליעל השכרת קרוואנים ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר עם הקרוואן המתאים ביותר לצרכים שלכם.

אם כבר נופשים – אז בסטייל:

אורח החיים הממוצע במדינת ישראל מקשה מעט על הישראלים לעצור הכול לכמה ימים או שבועות ולנפוש באמת. לעתים לא מתאים לצאת לחו"ל ויקר מדי להזמין בתי מלון בארץ. על כן, הפתרון הטוב ביותר ואולי גם הנוח ביותר הוא להשכיר קרוואן וליהנות מחופשה בסטיייל עם חוויה מדהימה ומעשירה שאולי אתם והילדים שלכם טרם חוויתם. למעשה אלה יכולים להיות חופשות משפחתיות ואפילו חופשות רומנטיות זוגיות. 

בחירת הקרוואן המתאים ביותר לצרכים שלכם:

ישנם סוגים רבים ושונים של קרוואנים שניתן לשכור ואתם צריכים לבחור את הקרוואן המתאים לכם ביותר. קרוואנים נגררים להשכרה למשל אלו קרוואנים שמחברים אותם עם וו גרירה לרכב חזק וכבד מספיק שיכול לשאת את הקרוואן. לעומת זאת יש קרוואנים אחרים המגיעים מובנים על הרכב, כלומר קרוואן על גלגלים מה שנקרא, כך שאתם נושאים ברכב שהוא הקרוואן ולא צריכים להתעסק עם 2 כלי רכב/חלקי רכב. לאחר שתבחרו את סוג הקרוואן תצטרכו לבחור גם את גודל הקרוואן, התכולה שלו וכו'.

מהם השירותים הנכללים בקרוואן?

ישנם סוגים שונים של קרוואנים ולכל אחד מהם יש את התכולה שלו, הגודל והמרווח שלו וכו'. לדוגמה קרוואנים מפוארים יכללו כלים ועיצוב יוקרתיים יותר, לרוב יכללו מפרט רחב יותר של פריטים וגם אזור השינה והארונות יהיו מרווחים יותר לרוב. ישנם גם קרוואנים גדולים המתאימים למשפחות וכוללת יותר מיטות וישנם קרוואנים זוגיים שמתאימים לטיולים רומנטיים של זוגות.

לצאת לחופשה רומנטית זוגית ברחבי הארץ:

לא כל חופשה צריכה לכלול בית מלון. ישנם סידורי לינה אחרים שחוסכים לכם בעלויות, משפרים את הנוחות והיעילות ומעניקים לכם ניחוח אחר לחופשה שלכם, ניחוח הרפתקני, חיבור לטבע, לעצמכם, להשקיע בזוגיות שלכם. קרוואן זוגי להשכרה יחכה לכם אצלנו במגרש וכל שאתם צריכים הוא רק לדאוג לקחת אתכם את הציוד שאתם צריכים ולצאת לדרך. 

אז אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם ומחפשים ניחוח הרפתקני, חופשה מדליקה ומיוחדת באווירת הטבע ושינה בקרוואן, כמעט תחת כיפת השמיים, וליהנות מכל הקסמים המיוחדים שחופשה כזו יכולה לכלול, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ולברר אודות הקרוואן המתאים לכם ביותר. נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.