להצעות מחיר חייגו עכשיו!

השכרת קרוואן לא נגרר – כל מה שצריך לדעת

העולם היום הוא מהיר, דינמי וחדשני וגם עולם הקראוונים הפך לכזה שמחייב התקדמות חדשנית על מנת שיוכל להמשיך ולהתקיים ברמה המסחרית. כאשר מדובר על השכרת קרוואן מדובר על לרוב אנשים שמוצאים את עצמם במצבים בהם הם זקוקים למגורים מינימליסטיים יותר או פשוט נמצאים בתקופת מעבר בה הם לא באמת צריכים קרוואן נגרר ויש לכך יתרונות, ומיד תגלו מהם.

השכרת קרוואן לא נגרר – למה בעצם?

לפני שנצלול אל תוך הלוגיסטיקה, בואו נבדוק מדוע צריך לשכור קרוואן מלכתחילה. עולם הקרוואנים מציע דרך נוחה להובלת חפצים בין אם זה למעבר בית, חופשה ממושכת או דרישת עבודה. היתרון העיקרי הוא שהקרוואנים מספקים שטח מטען נוסף ללא התחייבות לקנייה ותחזוקה של אחד כזה. הסיבות יכולות להיות מגוונות החל ממגורים זמניים ועד לאחסון חפצים. 

אילו סוגי קרוואנים קיימים? 

ישנם כמה סוגים של קרוואנים הקיימים וחשוב להכירם:

  • קרוואן נגרר

כאשר מדובר על קראוונים נגררים להשכרה חשוב לדעת שהקרוואן הנגרר הוא קרוואן שרכב שעמד בדרישות הרלוונטיות יכול לגרור אותו ותוך כך להתנייד ברחבי הארץ בנוחות ובקלות. חשוב כמובן לוודא שהרכב, והקרוואן עומדים בתקנים הרלוונטיים לשם כך, ולשם שמירה על בטיחות הנוסעים. 

  • קרוואנים ממונעים 

קרוואנים מפוארים אלו מתאימים להתניידות מלאה ברחבי הארץ ללא תלות ברכב שגורר אותם וכך למעשה אתם יכולים להתנייד עמם בטיולים ואף להחנות אותם בחניונים הרלוונטיים לצורך החיבורים המתאימים, וללינה נוחה ונעימה. 

מה היתרונות בשכירת קרוואן שאינו נגרר?

השכרת קרוואן היא פתרון מעשי עבור רבים, אך היא מגיעה עם מערכת אחריות ושיקולים משלה. מהבנת סוגי הנגררים הזמינים ועד הכרת הדרישות החוקיות הרלוונטיות חשוב שתהיו מעורים היטב לפני קבלת ההחלטה המתאימה. השכרת קרוואן לא נגרר מביאה עמה כמה יתרונות משמעותיים:

  • התניידות נוחה

קרוואן זוגי להשכרה שאינו נגרר מאפשר תנועה ממקום בלי צורך באישורים שונים לכניסה, בלי וו לגרירה וגם לא צריך ידע ספציפי להתניידות עם סוג זה של קרוואן.

  • לינה נעימה בשטח

עם קרוואן מסוג זה הלינה בשטח היא ממש כמו עם בית מלון נייד. השכרת קרוואן לא נגרר מאפשרת לכם לשמור על רמת החיים האיכותית שאתם אוהבים, ולטייל בשטח עם לינה נעימה, סטרילית ומפנקת. 

  • עלויות נוחות

אם כבר מדברים על תקציב, ללא ספק עניין הקרוואן מביא תועלת בעניין הזה. יש פער מהותי בין בית מלון, לבין קרוואן שבו אתם גם יכולים ליהנות מהתניידות בין נופי הארץ, וגם מנוחות מפנקת בין לבין. השכרת קרוואן ללילה היא עלות של כמה מאות שקלים, לעומת עלות של מעל 1000 ₪ לבתי מלון.

כמו שלא מתפשרים על נוחות, לא מתפשרים על איכות

השכרת קראוונים היא לא דבר של מה בכך. מדובר על השכרה של שירות שאתם חייבים שיהיה בטוח עבורכם, נעים, נוח ובטיחותי לכל הדעות כאשר זה עומד בכל תקני הבטיחות. חשוב שתשכרו את הקרוואן מחברה איכותית, מקצועית, ובעלת נסיון. 'יעל קרוואנים' היא חברה מהמובילות בתחומה ונוסדה מתוך אהבה לעולם הטבע והטיולים. החברה קיימת מעל שמונה שנים ובוחרת עבורכם בהתאמה אישית ובקפידה את הקרוואנים המתאימים לכם במקצועיות גבוהה, לצד שירות אדיב וסבלני. מוזמנים לצור קשר כבר כעת, היעד הבא שלכם מחכה לכם.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.