להצעות מחיר חייגו עכשיו!

השכרת קרוואן למשפחה – כל מה שחשוב לדעת

דמיינו את הרגע הזה שאתם לוקחים קרוואן על גלגלים, יוצאים לשטח עם היקרים לכם ופשוט נהנים מכל רגע של זמן אחדות לכל המשפחה! טיול קרוואנים ברחבי הארץ יכול להתאים לכל משפחה, כמעט בכל הרכב. יש קרוואנים קטנים וגדולים, קרוואנים מפוארים וקרוואנים מוזלים יותר. המבנה והתכולה של הקרוואן עשויה להשתנות בהתאם לסוג וגודל הקרוואן ובהתאם לצרכים שלכם. אז מה חשוב לדעת על השכרת קרוואן למשפחה? כיצד לבחור את הקרוואן המתאים ומה צריך לקחת בחשבון? 

איזה סוג קרוואן אתם צריכים ולכמה אנשים?

אז ראשית תרצו להעריך את סוג הקרוואן שאתם צריכים ולכמה אנשים אתם צריכים. משפחה של זוג ועד 3 ילדים יכולה להסתפק בקרוואן משפחתי סטנדרטי למשל. אם אתם יוצאים רק עם בני/בנות הזוג תוכלו למצוא קרוואן זוגי להשכרה שבהחלט יספיק לכם מבחינת הגודל והתכולה שבו. בסופו של דבר ככל שהקרוואן גדול יותר יהיה לכם יותר מקום לבני משפחה נוספים שיצטרפו אליכם לטיול ומצד שני עלות הדלת והקושי בתמרון בשטח יהיה בהתאם. אנו ביעל קרוואנים נשמח כמובן לייעץ לכם בנושא כשתיצרו עמנו קשר.

מה התכולה והציוד שאתם צריכים בתוך הקרוואן?

בשלב הבא תרצו בוודאי לבחון את התכולה והציוד שיש בקרוואן. כאמור לכל קרוואן יש תכולה שונה שעשויה להגיע עמו, החל מהריהוט ועד לציוד והאבזור במטבח ובחדר השירותים. ישנם קרוואנים עם מיטה זוגית אחת וקרוואנים עם מיטה נוספת ואפילו 2 עבור הילדים. כמו כן יש קרוואנים מפוארים שכוללים ציוד ואבזור איכותיים ומפוארים יותר, עיצוב ומבנה פנימי מחושב ומרווח יותר עם מיטה, ארון וציוד נוסף שיכול לשמש אתכם. כדי לדעת בוודאות את הריהוט והציוד בתוך הקרוואן שלכם תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון, לאפיין יחד את הקרוואן המתאים לכם ביותר ואת הציוד הנדרש בו.

לכמה זמן אתם רוצים לשכור את הקרוואן?

בבואכם לבחון קרוואנים נגררים להשכרה אתם רוצים לבדוק מול חברת ההשכרה לכמה זמן תוכלו להשכיר את הקרוואנים ולהתאים את תקופת הזמן לצרכים שלכם. ייתכן וחברת ההשכרה משכירה קרוואנים רק לטווח קצר, ייתכן וחלק מהקרוואנים תפוסים בתאריכים המבוקשים לכם ולכן יש ליצור קשר עם החברה ולוודא את כל הפרטים האלה מראש. במידה ותחליטו להאריך את הטיול בצורה ספונטנית – האם תצטרכו לחזור אל החברה ולבצע את ההשכרה מחדש? האם תוכלו לבצע זאת בטלפון? והאם זה אפשרי בכלל?

מהיכן אתם רוצים לשכור את הקרוואן?

חברת יעל קרוואנים מספקת קרוואנים להשכרה במרכז ולכל רחבי הארץ. אצלנו תמצאו מגוון רחב של קרוואנים מסוגים שונים וגדלים שונים להשכרה. אז אם אתם מחפשים שירות השכרת קרוואן למשפחה דעו כי אצלנו תמצאו קרוואנים נפלאים לכל המשפחה, עם כל האבזור והציוד שתצטרכו כך שכל שיישאר לכם הוא לארוז מצב רוח טוב ולצאת לדרך.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.