להצעות מחיר חייגו עכשיו!

מדריך פרקטי להשכרת קרוואנים

אם אתם מתכננים טיול מפנק ומיוחד ברחבי הארץ ודאי תרצו לחשוב גם על האופציה של השכרת קרוואנים. עם הקרוואן המתאים לכם ביותר תוכלו לנסוע ברחבי הארץ בכל הרכב, לטייל בזמן ובכיף שלכם ולשלם רק עבור זמן ההשכרה של הקרוואן. אלה יספקו לכם את כל הצרכים שאתם צריכים תוך כדי הניידות בכל אתר שתרצו לבקר בו. ישנם אפילו חניונים המפוזרים ברחבי הארץ המיוחדים לחניית קרוואנים (כולל חניית לילה) בהם תוכלו לישון, להתרווח וליהנות מהמתקנים השונים במקום. הצוות המקצועי שלנו ביעל קרוואנים כמובן ישמח לעמוד לשירותכם בכל צורך ובכל שאלה. בינתיים, הכנו עבורכם מדריך קצר ופרקטי להשכרת הקרוואנים המתאימים לכם ביותר.

ראשית – היכן תוכלו לשכור את הקרוואן?

את הקרוואן המתאים לכם ביותר תוכלו לשכור אצלנו ביעל קרוואנים. אנו מציעים קרוואנים נגררים להשכרה במגוון גדלים וסוגים שונים, החל מקרוואנים מפוארים ועד לקרוואנים צנועים יותר שיספקו לכם את הצרכים הבסיסיים שלכם בשטח וכמובן את הניידות הנדרשת לכם ממקום למקום על מנת לטייל, לחוות, ליהנות ולהירגע ממרוץ החיים. 

איך נבחר את הקרוואן המתאים לנו ביותר?

  • גודל הקרוואן הנדרש לכם – ישנם קרוואנים גדולים כמו מבנים נגררים או מיניבוסים ויש קרוואנים קטנים יותר (גם נגררים וגם מובנים) על גבי רכב פרטי/טנדר. יש 2 היבטים שנתייחס אליהם בבחירת גודל הקרוואן: כמות האנשים שיוצאת אתנו לטייל ורמת הנוחות שאנו רוצים. ככל שיש יותר אנשים המגיעים לטיול כך נצטרך לדאוג למקום לינה ומתקנים הנוחים להם ביותר. בנוסף, ישנם אפילו רווקים או זוגות שפשוט מחפשים אחר נוחות שהריווח בקרוואן גדול מספק להם.
  • סוג הקרוואן – יש קרוואנים מפוארים ויש קרוואנים צנועים יותר. קרוואן מפואר כמובן יקר יותר אך מספר מגוון רחב יותר של מתקנים וכן מתקנים איכותיים יותר. 
  • תכולת הקרוואן – אם אתם מתכוונים להביא אתכם רק תיק עם בגדים ולהסתמך על כל הציוד בקרוואן ודאו שיש בו את כל מה שאתם צריכים לטיול שלכם, החל מארון בגדים מספיק מרווח ועד לכלי מטבח הנדרשים לכם.

לכמה זמן נרצה להשכיר את הקרוואן?

אורך זמן ההשכרה תלוי באורך זמן הטיול שלכם. נניח שאתם זוג נחמד שרוצה לטייל ברחבי הארץ למשך 30 יום ואז לחזור לשגרת החיים. במקרה כזה תצטרכו קרוואן זוגי להשכרה ל30 יום. במידה ואינכם יודעים את אורך הטיול צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להגיע אתכם להסדר בנושא.

בדקו מספר דברים חשובים:

בבואכם לשכור קרוואן לטיול בדקו את מצב הקרוואן, שאין בו בלאי או תקלות שונות, שאין משהו שעשוי לסכן אתכם מבחינה בטיחותית. ודאו מי צריך לדאוג לביטוח ואיך ביטוח קיים. דאגו להסכם כתוב לגבי השכרת הקרוואן, על מה אתם אחראים ומה נכלל במסגרת השירות וכו'. 

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.