להצעות מחיר חייגו עכשיו!

כמה עולה להשכיר קרוואן?

תארו לכם מצב שבו אתם שוברים את השגרה היומיומית הלחוצה שלכם, לוקחים פסק זמן ככה סתם באמצע החיים ויוצאים לכמה ימים של טיול ונופש ברחבי הארץ עם קרוואן קסום ומאובזר עם כל מה שאתם צריכים. השכרת קרוואנים הוא לא טרנד חולף אלא שירות שנהנה מצמיחה משמעותית בשנים האחרונות ולא בכדי. להשכרת קרוואן יש יתרונות רבים על פני סוגי חופשות אחרות ואפשרויות לינה יקרות יותר משמעותית. תוכלו לצאת לטייל ולחיות בבית על גלגלים שכולל את כל מה שאתם צריכים כאילו מעולם לא יצאתם מהבית. מה ההבדל? שתוכלו לפתוח את החלון או הדלת וליהנות מנוף טבעי קסום, ציוצי הציפורים בטבע וריח הבוקר שממלא אתכם באנרגיות מחודשות ליום מיוחד בפתח.

נתחיל מהת'כלס – כמה עולה להשכיר קרוואן?

אז ראשית כדאי לדעת כי ישנם סוגים סוגים של קרוואנים כאשר לכל אחד יש את הייחודיות שלו, הקונספט שלו, האבזור שלו, הגודל שלו והמשקל שהוא יכול לשאת. בהתאם לקריטריונים השונים המחירים עשויים להשתנות בין קרוואן אחד לאחר כמובן. אם אתם רוצים להשכיר קרוואנים מפוארים למשל האבזור יהיה בהתאם אך גם המחיר וצריך לקחת זאת בחשבון. עלות של קרוואנים להשכרה נעה בדרך כלל בין 600 ל-900 ₪ לילה, כאשר יש קרוואנים יוקרתיים ומאובזרים יותר, גדולים ומתקדמים יותר, במחיר גבוה יותר. אם אתם רוצים הצעת מחיר אטרקטיבית להשכרת קרוואן בדיוק לפי הצרכים שלכם פנו אלינו ביעל קרוואנים ונשמח לעמוד לשירותכם. 

היתרונות של השכרת קרוואנים:

בין אם מדובר על קרוואן זוגי להשכרה או קרוואנים למטיילים בודדים או קרוואנים גדולים יותר למשפחות תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות משמעותיים:

  • מתאים לכל מזג אוויר – קרוואן יכול להתאים לכם לטיול לאורך כל ימות השנה. לא מדובר באוהל בשטח אלא במבנה אטום שתוכלו לשהות בו גם בימי הקיץ החמים וגם בימות החורף הגשומים (תתפלאו – יש כאלה המעדיפים לטייל בחודשי הסתיו והחורף וליהנות מאווירה מסוג אחר). 
  • חניה מסודרת – במקומות רבים בארץ תוכלו ליהנות מחניה מסודרת שהוקמה במיוחד עבור קרוואנים במקום. חלקם בחינם, חלקם בתשלום. החניות המסודרות לרוב יכללו גם פחי אשפה, ספסלים ולעתים גם הכנות למנגל. 
  • מתאים לכולם – השכרת קרוואנים יכולה להתאים לאנשים שרוצים לטייל לבד, לזוגות המחפשים טיולים עם נופך רומנטי ולהכיר טוב יותר את ארץ ישראל היפה ועד למשפחות שרוצות לטייל יחד ולחסוך משמעותית בעלויות.
  • חיסכון כספי משמעותי – אז אם דיברנו על חיסכון משמעותי בעלויות הרי שהשכרת קרוואנים חוסכת לנו משמעותית בעלויות ביחס להשכרת חדר במלון או השכרת וילה או צימר. הקרוואן מאובזר בכל מה שדרוש לנו ומאפשר גם להכיר ארוחות שלמות בקלות עם מטבח יפיפה ומאובזר.
  • ניידות – השארנו את הטוב לסוף – תוכלו לטייל ממקום למקום, להחנות את הרכב עם הקרוואן ולראות בכל יום מקום חדש. אינכם צריכים לשהות במקום אחד או לחזור בסוף היום לבית מלון או אל הצימר. הבית נוסע אתכם לטייל בכל המשתמע מכך!
אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.