להצעות מחיר חייגו עכשיו!

איזה סוגי קרוואנים קיימים?

יציאה לחופשה המושלמת לא מצריכה בהכרח בית מלון, אכסנייה או אפילו צימר. כיום אנשים יכולים לשכור קרוואנים מסוגים שונים, מנועים או נגררים, ולצאת לטיול ברחבי הארץ או אפילו סתם לנופש של כמה ימים או תקופה קצרה. באתר יעל קרוואנים תמצאו מגוון רחב של קרוואנים להשכרה מסוגים שונים: קטנים וגדולים, מפוארים וצנועים יותר, כאלה המתאימים לזוגות וכאלה המתאימים למשפחות. אלה שונים אחד מהשני בגודל, בכמות הנוסעים האפשרית, בניידות, בנוחות, באבזור ובריהוט. בחנו את סוגי הקרוואנים השונים ותוכלו להחליט מהו הקרוואן המתאים לכם ביותר.

קרוואנים ממונעים מסוגים שונים:

  • טראק קאמפר – זהו טנדר שעליו יש יחידה מולבשת של קרוואן בסגנון קמפינג. אורך הרכב כ7 מטרים לערך והוא מתאים לזוגות ועד שישה נוסעים. הוא כולל לרוב מטבחון ושירותים אך לא יותר מדי אביזרים וריהוט. הוא ניתן לניידות באמצעות הטנדר אך ניתן לנתק את היחידה בחניה. מתאים למי שמחפש פתרון מוזל יותר.
  • מוטורהום B – זהו ואן באורך של 5 עד 7 מטרים לערך והוא מתאים לזוגות או משפחות עד 4 נפשות. הוא לא ארוך מדי והוא נחשב לקרוואן מדגם די סטנדרטי.
  • מוטורהום C – קרוואן ממונע דומה מאוד למיניבוס והוא יכול להגיע לאורך של עד 10 מטרים. הוא מכיל בדרך כלל עד 7 נוסעים. הוא כולל מיטה זוגית הבולטת מלמעלה ויוצרת עיצוב של מעין כובע מעל אזור הנהג. אחד היתרונות הגדולים הוא שניתן לטפל בבעיות מכניות גם במוסכים רגילים וישנה אפשרות לחניה יבשה. אלה נחשבים לפופולריים מאוד.
  • מוטוהום A – קלאס A נחשב לגדול והמרווח ביותר. הוא מזכיר מעין אוטובוס עם אזור מחיה המחובר לאזור הנהיגה. באירופה האוטובוסים מגיעים לאורך של 8-10 מטר כאשר בארה"ב אלה מגיעים גם לגדלים גדולים יותר. הם נחשבים קרוואנים מפוארים בהחלט.

סוגי קרוואנים נגררים להשכרה ולמי זה מתאים?

קראוונים נגררים להשכרה יהיו קרוואנים מהסוג שאינו מתחבר לרכב אלא נגרר אחריו באמצעות מוט. זה דורש מכם רכב מספיק מסיבי עם אפשרות לחיבור הקרוואן ואישור וביטוח מתאים. ישנם כמה סוגים של קרוואנים נגררים, הינה הפופולריים שבהם:

  • טראבל טריילרס – קרוואן קלאסי שיכול להגיע באורכים של 4 עד 11 מטר בדרך כלל. הוא נחשב לפופולרי במיוחד אך קשה לנוע איתו בשטח. הוא מתאים לחניות קמפינג וחופשות שלא מצריכות לסחוב את הקרון אתכם ממקום למקום. לרוב הוא יהיה מאובזר ומצויד היטב.
  • פיפט וויל טריילר – גם זה קרוואן הנגרר באמצעות טנדר אך בדגם זה יש שטח נוסף המנוצל בזכות עיצוב חדשני ומיוחד. ישנם גם דגמים מפוארים ויוקרתיים.

קרוואנים לזוגות – איזה קרוואן באמת צריך?

קראוונים ממונעים להשכרה יכולים להתאים לזוגות, למשפחות ולעתים אפילו לקבוצת חברים. בכל הנוגע לזוגות אנו ממליצים לקחת קרוואנים קטנים יותר ונוחים יותר לניידות אך מאובזרים היטב עם כל מה שאתם צריכים.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.