להצעות מחיר חייגו עכשיו!

קרוואן להשכרה לטווח ארוך

תארו לכם את התמונה הבאה: החלטתם לקחת הפסקה גדולה מהקריירה או מקום העבודה שלכם ואתם רוצים לקחת את עצמם, בני/בנות הזוג שלכם או את כל המשפחה לחופשה מיוחדת על גלגלים ברחבי הארץ למשך חודש לפחות. כאשר מדובר במשפחות זה יכול להיעשות בדרך כלל בחודשי הקיץ בחופש הגדול אך בכל הקשור לטיול לבד או עם בני/בנות הזוג אתם לגמרי יכולים לשלוט בזמן בו תרצו לטייל, לבחור קרוואנים המיועדים להשכרה, לבחור את המתאים לכם ביותר ולצאת לטייל ברחבי הארץ. תוכלו ליהנות מהנופים המופלאים, האווירה המיוחדת והכרת אנשים שונים, בתי עסק ואטרקציות מלהיבות וכן את התרבויות השונות ברחבי הארץ מצפון ועד דרום ולהיפך. 

מתי כדאי להשכיר קרוואן?

כאשר אנו מתכננים טיול או חופשה, לרוב נחפש מקום לישון בו, דרכי נסיעה/טיסה והגעה ממקום אחד לאחר, אטרקציות באזור, סידורי אוכל ועוד. כאשר אנו בבית אנו מרגישים הכי טוב בעולם והיינו שמחים לקחת אתנו את הנוחות של הבית גם לטיולים שלנו במקום להתרוצץ ממקום אחד לאחר. לדוגמה: זה נחמד לאכול במסעדה או מקום כלשהו בחוץ מפעם לפעם, במיוחד כאשר אתם מחפשים קרוואנים להשכרה לטיול ארוך, אולם אי אפשר להסתמך רק על אוכל במסעדות ובמתחמי אוכל חיצוניים. תצטרכו לשכור קרוואן מתאים עם מטבחון ומקרר, שיאפשר לכם לאחסן מזון ולהכין אוכל במהלך הטיול הארוך שלכם. 

טיול ברחבי הארץ עם קרוואן מושכר:

כאמור אחת הדרכים הטובות ביותר לטייל ברחבי הארץ היא פשוט לקחת קרוואן, להשכיר אותו ולצאת אתו לראות את הארץ. תוכלו להחנות את הקרוואן בחניונים המיועדים לקרוואנים או בשטחים פתוחים ולהעביר את הלילה בכיף ובנחת בתוך הקרוואן שלכם. ישנם קרוואנים מסוגים שונים שתוכלו לבחור מהם, החל מקרוואנים מפוארים ויוקרתיים ועד לקרוואנים משפחתיים, קרוואן זוגי להשכרה ועוד.

איך לבחור קרוואן להשכרה?

בבואנו לבחור את הקרוואן שאנו רוצים להשכיר חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים:

  • סוג הקרוואן – ישנם קרוואנים מסוגים שונים, חלקם עם 2 קומות למשל, חלקם דמוי טנדר או מיניואן ואחרים מובנים על מיניבוס או אפילו אוטובוס. סוג הקרוואן עשוי להשפיע במידה ניכרת על הנוחות שלכם הן בקרוואן עצמו והן בנסיעה ממקום למקום.
  • רמת הפאר – ישנם קרוואנים מפוארים וישנם קרוואנים צנועים יותר. האם אתם מחפשים פאר במחיר גבוה יותר ולהרגיש כמו במלון על גלגלים? או שאתם מעדיפים קרוואן צנוע יותר שרק יספק לכם את כל מה שאתם צריכים אך תוכלו להשכיר אותו מבלי לקרוע את הכיס, במיוחד כאשר מדובר בהשכרה לטווח ארוך?
  • ציוד ואבזור – לכל קרוואן להשכרה יש גם ציוד, ריהוט ואבזור פנימי המותאמים לו. לדוגמה: סוג המיטה והגודל שלה, כמות המיטות, גודל המטבחון, האם יש/אין מקרר? האם יש/אין מזגן? איך בנויה המקלחת? האם יש ציוד מסוים שמגיע למשל כלי אוכל ומטבח? ועוד.
אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.