להצעות מחיר חייגו עכשיו!

השכרת קרוואן בחופש הגודל – חופשה לכל המשפחה

בהכנות של המשפחה לחופש הגדול תוכלו להתחיל תכנן גם את החופשה השנתית המשפחתית שלכם ואין דרך טובה יותר לנפוש מאשר בטיול קרוואנים משפחתי. כאמור, זמן החופש הגדול בו הילדים בחופש של חודשיים מבתי הספר והגנים, זהו זמן נהדר לזמן איכות משפחתי. במהלך החופש הגדול חלק מהמשפחות טסות לחו"ל, חלק נופשות במקומות שונים ברחבי הארץ וחלק ישנות בבית ונוסעות פעם בשבוע לאטרקציות המועדפות עליהם. אם אתם רוצים חופשה משפחתית קצת אחרת, איכותית יותר, מגבשת ומהנה במיוחד אליה תוכלו לצאת כל בני המשפחה ולהיות יחד כל היום וכל הליל – תוכלו אצלנו בחברת יעל קרוואנים להשכיר קרוואן גדול ומפואר לחופשה משפחתית מהנה במיוחד.

לצאת לטיול ברחבי הארץ עם קרוואן גדול להשכרה:

לצאת לטיול ברחבי הארץ הוא לא משהו זר לציבור הישראלי. בעוד טיול לחו"ל הוא דבר מהנה הרי שכדאי קודם להכיר את ארץ ישראל היפה שלנו ובוודאי לחנך את ילדנו לאהוב את אדמת ארץ ישראל, לאהוב את המדינה שלנו ולהראות להם את הצדדים היפים והרבים של המדינה. מדרום ועד צפון, מהטבע הפראי ועד למדבריות, מנחלים שוצפים ועד ליערות עבוטים – תוכלו לקחת אותם לסייר ולהכיר את הארץ בטיול משפחתי מיוחד בטבע שישלב הרבה כיף וגיבוש משפחתי. כל מה שאתם צריכים הם קרוואנים ממונעים להשכרה בגודל המתאים לכם עם כל הציוד הנדרש לכם בטיול.

איך לבחור קרוואנים להשכרה?

השכרת הקרוואנים אפשריים לטווח קצר או ארוך אז בעת התכנון של הטיול שלכם, סביר להניח שיהיה מדובר בהשכרת לטווח ארוך יותר (לחודש או חודשיים בדרך כלל). בהתאם לכך תוכלו לבחור בין קרוואנים מפוארים, קרוואנים צנועים יותר, קרוואנים עם שתי קומות או אפילו מיניבוס גדול עם קרוואן יוקרתי ומפואר שיספק את כל הצרכים שלכם במהלך הטיול. בהשכרת הקרוואן אתם צריכים לקחת בחשבון את הציוד המגיע, גודל הקרוואן וכמות האנשים שהוא מיועד להם, סוג הרישיון הנדרש להסעת הקרוואן ועוד. 

היכן נוכל לטייל עם הקרוואנים?

בכל רחבי הארץ פרוסים מתחמי חניה מסודרים לקרוואנים וזה כבר נחשב תחום יחסית מפותח בישראל. תוכלו לתכנן מראש את המסלול שלכם ולהחנות את הקרוואן בחניונים השונים (חלקם בחינם וחלקם בתשלום) ובהתאם לכך תוכלו לבחור את הנקודות בהן תרצו לטייל ולאילו אטרקציות לקחת את הילדים שלכם. חפשו מקומות עם אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה ושלבו בין סוגי הטבע והנופים השונים, סוגי המסלולים השונים שתרצו וכמובן ודאו שתוכלו להגיע ממקום למקום על גלגלים ללא בעיה.

השכרת קרוואנים לחופש הגדול לכל המשפחה ביעל קרוואנים:

אצלנו ביעל קרוואנים תמצאו מכוון קראוונים לבחירה. השכרת קרוואנים והמחיר שלכם יהיו בהתאם לסוג הקרוואן שאתם צריכים וזמן ההשכרה. במידה ויש בקשות מיוחדות תוכלו לפנות אלינו ונשמח לסייע ככל שנוכל.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.