להצעות מחיר חייגו עכשיו!

איך לתכנן טיול בקרוואן?

על מנת לתכנן טיול קרוואנים בצורה הטובה ביותר נצטרך להתחשב ב3 אלמנטים מרכזיים: סוג ואזור הטיול, סוג הקרוואן שיתאים לנו וימלא את צרכנו ומיפוי נקודות חניה אפשריות לראש שקט ונקי. תכנון טיול בקרוואן יכול להיות מאתגר או פשוט זה תלוי לגמרי בכם. עקבו אחר המדריך הבא ומצאו תשובות מומלצות לשלושת האלמנטים המרכזיים הללו.

סוג הטיול שאנו רוצים לצאת אליו:

הדבר הראשון שנרצה לתת עליו את הדעת הוא כמובן סוג הטיול שאנו רוצים לצאת אליו. בהתאם לסוג הטיול תוכלו לבחור קרוואנים להשכרה המתאימים לסוג הטיול שלכם. למה אנו מתכוונים? הרשו לנו להסביר: ישנם קרוואנים ממונעים וקרוואנים נגררים. את הנגררים קשה יותר להניע ולנייד באזורים שונים ועל משטחים שונים ולכן אלה מגבילים אתכם מבחינת תנועה מצד אחד. מצד שני אם תבחרו בקרוואן נגרר שנוח יותר לנתק אותו בחניון מסודר – תוכלו לטייל את הרכב שלכם ולחזור אל הקרוואן בחניון עם סיום הטיול היומי שלכם. כמו כן יש קרוואנים בגדלים ומסוגים שונים שאינם מורשים לכל חניות קרוואנים וצריך לבדוק זאת מראש אך עוד נדבר על זה בעוד רגע.

טיול רומנטי לזוגות מצריך קרוואן מתאים:

אם אתם רוצים ליהנות מטיול רומנטי לזוגות תצטרכו קרוואן זוגי להשכרה שיתאים לצרכים שלכם. בדרך כלל יהיו אלה קרוואנים קטנים יותר ומאובזרים במידת הצורך שלכם. אלה יהיו זולים יותר מקרוואנים גדולים ומפוארים. אם אתם מחפשים משהו מיוחד ויוקרתי יותר ניתן בהחלט לשכור קרוואן מפואר ויוקרתי במחיר גבוה יותר גם לטיול רומנטי של זוגות.

איזה ציוד אתם צריכים בקרוואן שלכם?

כעת הגענו לשאלה – מה סוג הציוד שאתם צריכים בקרוואן שלכם? אז לאחר שבחרנו את סוג הקרוואן שעשוי להתאים לנו והמסלול המתאים לנו ביותר צריך לקחת בחשבון את האזור והציוד הנדרשים לנו בקרוואן. בעת השיחה עם החברה להשכרת הקרוואנים אתם רוצים לבדוק שאכן תוכלו לכלול פריטים מסוימים או לשכור קרוואן שכן כולל אותם. לדוגמה: אם אתם רוצים קרוואן עם אמבטיה ולא דוש בעמידה או מיטה זוגית מתקפלת ולא כזו התופסת לכם מקום נרחב. כמה מקום אחסון אתם צריכים בקרוואן? והאם חשוב לכם מטבח עם כיריים וגז או מטבח המיועד להכנת סנדוויצ'ים וחיתוכים ואת השאר תעלו על המנגל בשטח? 

הכינו רשימה עם נקודות החניה השונות:

לבסוף חשוב להבין כי לא ניתן לחנות את הקרוואנים בכל מקום שנרצה, בוודאי לא לחניה קבועה של כמה ימים או מעבר לכך. לצורך כך הוקמו חניונים מסודרים בנקודות שונות ברחבי הארץ. בחנו את הנקודות השונות בהתאם לאזור בו אתם רוצים לטייל, רשמו לעצמכם את הכתובות, האם מדובר בחניון בתשלום או בחינם? האם קרוואנים מהסוג שאתם משכירים יכול לחנות שם? האם מדובר בחניון מסודר עם פחי אשפה וספסלי ישיבה או שאתם צריכים להביא את כל הציוד בעצמכם? היו מוכנים לכל תרחיש.

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Email
מחפשים קראוון להשכרה?
רוצים לדעת עוד?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תוכן העניינים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.